Gå til hovedindhold

Påmindelse om betaling for varer, der allerede er returneret

Returneringsprocessen kan tage op til 14 dage, så vær tålmodig.
Hvis du modtager en påmindelse om betaling i mellemtiden på trods af den igangværende returnering, behøver du ikke at gøre noget andet indtil videre.

Hvis du har valgt betalingsmetoden Klarna-faktura, skal du sikre dig, at du har registreret returneringen hos Klarna. Det kan du nemt gøre i ABOUT YOU-appen i afsnittet "ordrer" eller i Klarna-appen / på Klarnas websted (https://app.klarna.com/login).
Da Klarna er vores eksterne fakturaudbyder, kan vi hos ABOUT YOU ikke foretage ændringer i dine fakturaer. Ved at informere Klarna om din returnering behøver du ikke at bekymre dig om eventuelle rykkergebyrer af fakturaen. Din faktura vil blive sat i bero, indtil vi har behandlet din returnering.

Hvis du allerede har ventet længere end 14 dage og derfor har modtaget en betalingspåmindelse eller allerede har modtaget en påmindelse med påmindelsesgebyrer på trods af den igangværende returnering, skal du klikke på "Nej, jeg har stadig brug for hjælp" for at kontakte os. Hav venligst din returkvittering klar til dette. På den måde kan vi kontrollere sagen og samtidig oprette en rykkerskrivelse.

Var dette svar behjælpeligt?