Hvordan returnerer jeg en artikel, der er blevet købt via Klarna?
Vi vedlægger alle de nødvendige returdokumenter i hver pakke. Du skal bruge returlabel og returdokumentet for at returnere en vare.
I nogle tilfælde kan din ordre blive sendt i flere pakker. Når du returnerer varer, skal du sørge for kun at medtage de varer, der er anført på leveringsdokumentet. Ellers kan både tildelingen og refusionen af din returnering kræve ekstra tid. Returnering af mere end én pakke medfører ikke ekstra gebyrer for dig.
Sådan foregår det:
1. Sørg for at lægge varen med den originale emballage i pakken.
2. Læg returdokumentet med i pakken.
3. Klæb returmærket på den forseglede pakke.
4. Aflever pakken i din nærmeste pakkeshop eller på dit nærmeste postkontor.
5. Informer Klarna om din returnering. Du kan nemt gøre det i ABOUT YOU-appen i afsnittet "Dine ordrer" eller i Klarna-appen / på klarnas websted (https://app.klarna.com/login)
Da Klarna er vores eksterne fakturaudbyder, kan vi hos ABOUT YOU ikke foretage ændringer i dine fakturaer. Ved at informere Klarna om din returnering behøver du ikke at bekymre dig om eventuelle rykkergebyrer af fakturaen. Din faktura vil blive sat i bero, indtil vi har behandlet din returnering.
Hvis du har brug for yderligere hjælp til processen, skal du klikke på "Nej, jeg har stadig brug for hjælp" for at kontakte os.