Hvorfor skal jeg logge ind for at downloade vedhæftede filer fra kundeservice?
For at beskytte dine data bedst muligt har vi forbedret sikkerheden for vores vedhæftede filer. Det betyder, at du nu skal logge ind på vores CRM-værktøj, Zendesk, for at se dine supportanmodninger og downloade vedhæftede filer.
Hvorfor denne ændring?
Kort sagt: Dit privatliv er vigtigt for os! Denne foranstaltning giver os mulighed for bedre at beskytte dine personlige data mod uautoriseret adgang.
Var mine data ikke sikre før?
Dine data var sikre før, men vi forbedrer løbende vores systemer for at sikre dine datas beskyttelse og tilpasse os det stadigt skiftende sikkerhedslandskab. Dette nye login-krav tilføjer et ekstra lag af sikkerhed og beskytter dit privatliv yderligere. Det minimerer risikoen for uautoriseret adgang og sikrer, at det kun er dig, der har adgang til dine følsomme oplysninger.
Hvad skal jeg gøre nu?
Tidligere kunne du åbne vedhæftede filer direkte i dine e-mailnotifikationer. Nu finder du et link, der fører dig til vores Help Center-login. Log ind der for at downloade den vedhæftede fil på en sikker måde.
Hvordan kan jeg se mine vedhæftede filer nu?
1. Klik på linket i din e-mail.
2. Du bliver omdirigeret til vores hjælpecenter-loginside. Her kan du gøre det:
1️⃣ Logge ind på en eksisterende konto.
2️⃣ Nulstille din adgangskode.
3️⃣ Oprette en ny konto.
3. Når du har logget ind, kan du se dine serviceanmodninger og downloade den vedhæftede fil.
Hvad kan jeg ellers gøre i hjælpecenteret?
- Se ældre anmodninger: Du har adgang til dine tidligere og nuværende anmodninger, så du til enhver tid kan se historikken for din kommunikation med vores kundeservice.
- Følg status for dine anmodninger: Du kan se den aktuelle behandlingsstatus for dine tickets og endda markere dem som løst.