Gå til hovedindhold
Hjælp

Ordre

Hvordan kan jeg bestille?Det er nemt at bestille hos ABOUT YOU: Efter at du har lagt de ønskede varer i din kurv, kan du gennemføre din bestilling ved at trykke på knappen "Til kassen". Du kan ganske nemt Læs videreHvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?For at se dine tidligere ordrer, log ind på aboutyou.dk med din e-mail-adresse og adgangskode. Vælg ikonet »kundekonto« og derefter »Ordrer«. På forsiden findes ikonet til kundekonLæs videreAccepterer I også internationale ordrer?Produkter bestilt på aboutyou.dk kan kun leveres til Danmark. ABOUT YOU er også tilgængelig i Belgien, Tyskland, Estland, Letland, Litauen, Nederlandene, Østrig, Schweiz, Polen, RuLæs videreHvad sker der, efter at min ordre er gennemført?Efter gennemførsel af din ordre modtager du en ordrebekræftelse via e-mail, som foruden de artikler du har bestilt ogå indeholder din fakturerings- og leveringsadresse samt den valLæs videreHvad gør jeg, hvis min ønskede artikel allerede er udsolgt?Du skal ikke bekymre dig, der er stadigvæk en chance for, at du kan bestille den ønskede artikel. Generelt kan vi desværre ikke sige noget om, hvordan og om en artikel kommer på laLæs videreHvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?Vi ønsker at tilbyde dig den bedst mulige service. Dette indebærer først og fremmest hurtigt og smidig afvikling af din ordre. Vi behøver din fødselsdato til, på den ene side, altiLæs videreSkal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?Ja, for at kunne handle hos ABOUT YOU, behøver du en kundekonto. Du kan tilmelde dig helt gratis via tilmeldingsblanketten.Læs videreKan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?Annullering er mulig hos os, hvis din ordre endnu ikke er behandlet i vores lager. Vores lager bookes meget hurtigt til ordrer, så nogle gange er det allerede efter et par minutterLæs videreKan jeg nå at ændre leveringsadresse for en bestilling, der allerede er bekræftet?Vi beder dig have forståelse for, at ABOUT YOU ikke efterfølgende har mulighed for at ændre en leveringsadresse, når først bestillingen er afgivet. Ordrer bearbejdes med det samme,Læs videreKan jeg også bestille over telefonen?Det er pt. desværre ikke muligt at bestille telefonisk hos ABOUT YOU. Vores kundeservice hjælper dig dog gerne, hvis du har spørgsmål vedrørende gennemførsel af en online-ordre, enLæs videreKan jeg også bestille på mine mobile enheder?Du kan selvfølgelig til enhver tid også bestille fra din tablet eller smartphone hos os. Du skal bare besøge ABOUT YOU shoppen fra din mobile internetbrowser. Visningen af hemmesidLæs videreEr der en mindste ordreværdi?Grundlæggende er ingen mindsteværdi for ordrer hos ABOUT YOU, men for bestemte betalingstyper kan der forekomme in mindsteværdi, som du informeres om, hvis den underskrides.Læs videreEr der en maksimal ordreværdi?Grundlæggende er der ingen maksimal grænse for ordrer hos ABOUT YOU. Det maksimale beløb, der kan bestilles for, afhænger af den valgte betalingsudbyder.Læs videre