SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvad sker der, efter at min ordre er gennemført?
Når din ordre er gennemført, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Denne indeholder:
-
En oversigt over de bestilte varer
-
Din fakturerings- og leveringsadresse
-
Den valgte betalingsmetode
Herefter pakker og leverer vi din ordre hurtigst muligt. Vi håber, at du bliver glad for dine varer! Skulle du alligevel fortryde dit køb, kan du nemt starte returprocessen.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Accepterer I også internationale ordrer?
Hvad gør jeg, hvis den ønskede vare er udsolgt?
Hvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?
Skal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?
Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?
Find yderligere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Accepterer I også internationale ordrer?
Hvad gør jeg, hvis den ønskede vare er udsolgt?
Hvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?
Skal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?
Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)