SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvad sker der, efter at min ordre er gennemført?
Efter gennemførsel af din ordre modtager du en ordrebekræftelse via e-mail, som foruden de artikler du har bestilt ogå indeholder din fakturerings- og leveringsadresse samt den valgte betalingsmetode. Derefter leverer vi selvfølgelig dine varer, og forhåbentlig bliver du tilfreds med og glad for dem.Skulle det ikke være tilfældet, kan du selvfølgelig bare påbegynde returprocessen.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Accepterer I også internationale ordrer?
Hvad gør jeg, hvis min ønskede artikel allerede er udsolgt?
Hvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?
Skal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?
Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?
Find yderligere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Accepterer I også internationale ordrer?
Hvad gør jeg, hvis min ønskede artikel allerede er udsolgt?
Hvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?
Skal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?
Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)