SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hjælp
Returforsendelse og refusion
Hvordan sender jeg en vare retur?Ved hver forsendelse vedlægger vi foruden fragtbrevet også alle nødvendige returdokumenter. Når du vil returnere en artikel, kan du anvende returetiketten og returseddelen.UndtagelLæs videreHvor lang tid tager det normalt, inden jeg modtager min refusion?Efter at vi har modtaget og kontrolleret din returforsendelse, vil du inden for 14 dage modtage din refusion via den betalingsmetode, du anvendte til at afgive ordren.Læs videreEr det muligt at foretage en direkte ombytning af en returneret vare?Det er desværre ikke muligt at foretage en direkte ombytning af en returneret artikel. Så snart vi har modtaget og kontrollerte din returvare, refunderer vi dine penge til den betaLæs videreFår jeg mine forsendelsesomkostninger refunderet, når jeg returnerer min ordre?Du får fuld refundering af din ordre, inklusive forsendelsesomkostningerne, når du returnerer den fulde ordre.Læs videreDu kan ikke se din returnering i din ordreoversigt?Når du har afleveret din returpakke i den valgte pakkeshop, kan du se status på returneringen i din ordreoversigt. Bemærk, at det kan tage lidt tid før denne status er tilgængelig.Læs videre Hvad sker der med mine returforsendelser, når jeg sender dem tilbage til jer?Når du har pakket din returforsendelse i sin originale emballage og afleveret den til din nærmeste pakkestation, bliver den sendt til vores returlager.Processen, når returforsendelLæs videreHvad gør jeg, hvis min artikel er blevet beskadiget under forsendelsen?Hvis en af de artikler, vi har sendt dig, er beskadiget, fejlbehæftet eller på anden måde ikke er i orden, kan du reklamere artiklen og sende den tilbage til os med returseddelen uLæs videreHvor kan jeg indlevere min returforsendelse?Returforsendelser kan indleveres i både pakkeshops og postfilialer hos GLS. For returforsendelser, der er afsendt direkte fra vores handelspartnere, bedes du sende disse direkte tiLæs videreHvordan kan jeg reklamere over en artikel?Hvis en vare leveret af os ikke er i orden, kan du naturligvis returnere varen til os uden beregning med retursedlen. Du kan finde alle oplysninger om returnering under »Hvordan seLæs videreSkal jeg betale for returforsendelsen?ABOUT YOU betaler for portoen til returforsendelsen.Læs videreInden for hvilken tidsfrist kan eg returnere en vare?Hos ABOUT YOU har du efter modtagelse af dine varer 100 dages tid til at sende en artikel tilbage til os. Yderligere oplysninger om fortrydelsesretten hos ABOUT YOU finder du i vorLæs videreJeg har ikke længere en returetiket. Hvordan får jeg en ny?Du kan nemt downloade disse dokumenter igen fra din kundekonto hos ABOUT YOU og udskrive dem:1. Log på din kundekonto på aboutyou.dk med din e-mail-adresse og adgangskode.2. Klik pLæs videreModtager jeg en bekræftelse, når I har modtaget mine varer retur?Ja, du modtager en bekræftelse fra os, når vi har modtaget dine returvarer.
Bemærk, at returnerede produkter behandles separat, og at du derfor kan modtage flere bekræftelsesmeddelLæs videreHvordan får jeg mine penge tilbage?Du modtager altid din refusion via den betalingsmetode, du har angivet. Ved betaling med kreditkort refunderer vi beløbet til dit kreditkort. Ved betaling med PayPal modtager du diLæs videreHvilken adresse skal jeg sende varerne retur til?Den nøjagtige leveringsadresse, som varerne skal sendes retur til, påtrykkes automatisk på returetiketten. Returetiketten kan du finde på følgeseddelen, der fulgte med leveringen. Læs videre
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)