SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvordan kan jeg reklamere over en artikel?
Hvis en vare leveret af os ikke er i orden, kan du naturligvis returnere varen til os uden beregning med retursedlen. Du kan finde alle oplysninger om returnering under »Hvordan sender jeg en retur?« Så snart varen er ankommet, og vi har kontrolleret den, modtager du din tilbagebetaling via den samme betalingsmetode, som du valgte, da du afgav din ordre. Herefter er du velkommen til at bestille den samme vare igen.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvordan sender jeg en vare retur?
Hvor lang tid tager det normalt, inden jeg modtager min refusion?
Er det muligt at foretage en direkte ombytning af en returneret vare?
Får jeg mine forsendelsesomkostninger refunderet, når jeg returnerer min ordre?
Du kan ikke se din returnering i din ordreoversigt?
Hvad sker der med mine returforsendelser, når jeg sender dem tilbage til jer?
Find yderligere svar her
Hvordan sender jeg en vare retur?
Hvor lang tid tager det normalt, inden jeg modtager min refusion?
Er det muligt at foretage en direkte ombytning af en returneret vare?
Får jeg mine forsendelsesomkostninger refunderet, når jeg returnerer min ordre?
Du kan ikke se din returnering i din ordreoversigt?
Hvad sker der med mine returforsendelser, når jeg sender dem tilbage til jer?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)