SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvad gør jeg, hvis min artikel er blevet beskadiget under forsendelsen?
Hvis en af de artikler, vi har sendt dig, er beskadiget, fejlbehæftet eller på anden måde ikke er i orden, kan du reklamere artiklen og sende den tilbage til os med returseddelen uden omkostninger. Alle oplysninger om returforsendelser finder du under "Hvordan sender jeg en pakke retur?".
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvordan sender jeg en vare retur?
Hvor lang tid tager det normalt, inden jeg modtager min refusion?
Er det muligt at foretage en direkte ombytning af en returneret vare?
Får jeg mine forsendelsesomkostninger refunderet, når jeg returnerer min ordre?
Du kan ikke se din returnering i din ordreoversigt?
Hvad sker der med mine returforsendelser, når jeg sender dem tilbage til jer?
Hvor kan jeg indlevere min returforsendelse?
Find yderligere svar her
Hvordan sender jeg en vare retur?
Hvor lang tid tager det normalt, inden jeg modtager min refusion?
Er det muligt at foretage en direkte ombytning af en returneret vare?
Får jeg mine forsendelsesomkostninger refunderet, når jeg returnerer min ordre?
Du kan ikke se din returnering i din ordreoversigt?
Hvad sker der med mine returforsendelser, når jeg sender dem tilbage til jer?
Hvor kan jeg indlevere min returforsendelse?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)