SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?
Vi ønsker at tilbyde dig den bedst mulige service. Dette indebærer først og fremmest hurtigt og smidig afvikling af din ordre. Vi behøver din fødselsdato til, på den ene side, altid entydigt at kunne skelne dig fra andre kunder – som eventuelt har samme navn - og, på den anden side som bevis på at du er myndig.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Accepterer I også internationale ordrer?
Hvad sker der, efter at min ordre er gennemført?
Hvad gør jeg, hvis min ønskede artikel allerede er udsolgt?
Skal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?
Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?
Find yderligere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Accepterer I også internationale ordrer?
Hvad sker der, efter at min ordre er gennemført?
Hvad gør jeg, hvis min ønskede artikel allerede er udsolgt?
Skal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?
Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)