SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Ifølge sporingslinket er min levering blevet "elektronisk overført", men status er ikke videreført efter dette. Hvornår vil processen gå videre?
Under Black Friday er antallet af ordrer meget højt, og derfor tager det lidt længere tid for vores fragtpartnere at hente pakkerne. Vi står i tæt kontakt med dem for at sikre, at din pakke når frem til dig så hurtigt som muligt.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Jeg bestilte noget på Black Friday. Nu ser jeg, at varen er endnu billigere på Cyber Monday - hvad skal jeg gøre?
Er min pakke blevet forsinket?
Jeg har modtaget en forkert størrelse eller farve. Hvordan får jeg den rigtige størrelse/farve med Black Friday rabatten?
Hvad er Pre Black Friday?
Hvad er startdatoerne for Black Friday, Black Weekend og Cyber Monday?
Jeg har ikke modtaget en returbekræftelse, hvordan kan jeg være sikker på, at min returnering er nået frem til jer?
Find yderligere svar her
Jeg bestilte noget på Black Friday. Nu ser jeg, at varen er endnu billigere på Cyber Monday - hvad skal jeg gøre?
Er min pakke blevet forsinket?
Jeg har modtaget en forkert størrelse eller farve. Hvordan får jeg den rigtige størrelse/farve med Black Friday rabatten?
Hvad er Pre Black Friday?
Hvad er startdatoerne for Black Friday, Black Weekend og Cyber Monday?
Jeg har ikke modtaget en returbekræftelse, hvordan kan jeg være sikker på, at min returnering er nået frem til jer?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)