01d
14t
25m
03s
PRE BLACK FRIDAY: Op til -60% EKSTRA på ALT
SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ønsker at foretage en reklamation?
Hvis en af de varer, vi har leveret, er beskadiget, eller på en eller anden ikke er i orden, kan du selvfølgelig - under angivelse af reklamationsgrunden - sende den tilbage til os helt omkostningsfrit ved hjælp af returetiketten. Alle oplysninger om returforsendelser finder du i "Hvordan sender jeg en pakke retur?". Så snart vi har modtaget returvaren og kontrolleret den, refunderer vi dig iht. den betalingsmetode, du har angivet.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)