03d
13t
21m
33s
PRE BLACK FRIDAY: Op til -60% EKSTRA på ALT
SHOP EFTER FIT
SHOP EFTER KATEGORIER
Højdepunkter
SHOP EFTER KATEGORIER
Hvad gør jeg, hvis min ønskede artikel allerede er udsolgt?
Du skal ikke bekymre dig, der er stadigvæk en chance for, at du kan bestille den ønskede artikel. Generelt kan vi desværre ikke sige noget om, hvordan og om en artikel kommer på lager igen. Vi sender dig gerne en påmindelse, så snart din artikel er på lager igen. Du skal åbne detaljesiden for artiklen og vælge den ønskede størrelse. I næste trin kan du indtaste din e-mail-adresse, så at du automatisk modtager en besked fra os, så snart artiklen er på lager igen.
Var dette svar behjælpeligt?
Din feedback er vigtig for os. Den hjælper os til at blive bedre.
Find yderligere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Accepterer I også internationale ordrer?
Hvad sker der, efter at min ordre er gennemført?
Hvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?
Skal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?
Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?
Find yderligere svar her
Hvordan kan jeg bestille?
Hvordan kan jeg se mine tidligere ordrer?
Accepterer I også internationale ordrer?
Hvad sker der, efter at min ordre er gennemført?
Hvorfor skal jeg angive min fødselsdato, når jeg foretager en bestilling?
Skal jeg oprette en kundekonto for at kunne handle?
Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er blevet afsendt?
Kundeservice
Fandt du ikke et brugbart svar?
Find dit svar med få klik, eller kontakt os for yderligere support.
Spørg om hjælp
Besøg vores selvbetjeningscenter for at få hurtige svar på de hyppigst stillede spørgsmål eller for at skrive til os
Ring til os
Gratis hotline: (Man - fre: 8.00 - 20.00, Lørdage & helligdage: 9.00 - 18.00)